torsdag 12 maj 2016

Träningsupplägg

Just ja, kanske skulle ta det lite snabbt också. Mitt träningsupplägg.
Har inget!
Jag försöker hinna med allt, jämt. Har 2 planerade pass i veckan, utöver det försöker jag klämma in så mycket promenader och cykel jag kan. Styrketränar gärna utöver det, men det var längesen nu. Har jobbat för mycket på bortaplan för att motivera att förlänga gymkortet. Fast hade nån sagt just så till mig hade jag skällt ut dom för det där var verkligen en jättedålig bortförklaring insåg jag när jag skrev det.
Men det finns faktiskt en tanke att följa, en röd tråd om man så vill.
2x60 min i Z4 per vecka, 2x90 min Z2 och sen leka lite gym utöver det. Minst ett pass, relativt högreppat. 3x12 set/reps. Så vikter anpassade till dom mängderna då. Så säger pt:n.

Det är således mycket konditionsträning med pulszoner som underlag som gäller just nu, för både viktminskningen och cykelhastigheten.

Känner ni att det blir luckor eller att ni undrar något finns jag på twitter som @ErikHolmn eller på instagram som @Agnanaurion.

På återseende /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar