onsdag 18 maj 2016

Före och nu-bild!

Höll mig ifrån hotellgymmet idag. Vi blev senare på jobbet så jag hoppade träning. Vilar ben och knän till i morn, så springer jag lite på bande då istället.
Har börjat skissa på helgens planer med. Ska komma ihåg att aktivera gymkortet igen i morn så jag kan träna som jag tänkt.

Hade lite svårt att somna igårkväll så jag scrollade igenom gamla bilder på mobilen och hittade 2 jämförbara kort på mig från den sommar jag köpte cykeln, och 9e Maj i år.
Det som hänt är -30kg och ett par stycken storlekar åt alla håll.
Om nån skulle fråga vad jag gjort så vore 2 korta svar: Gjort jobbet, och Betalat priset.
Har inte dietat mer än skurit ner på socker och till viss del kolhydrater, men utöver det är det en jävla massa slit. Promenader i snöyra och regn, gympass sena helgkvällar m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar