torsdag 26 maj 2016

Lunchblogg Torsdag!

Precis mumsat i mig veckans tredje låda med pasta och köttfärssås. Mycket roligare än den där jävla fisken jag brukar göra storkok av. Det är förvisso skitenkelt, billigt och ganska mättande men det är så otroligt tråkigt.
Försöker hålla igång på kvällarna, springer ca 30 min på löpbandet på hotellgymmet. Har alltid en tanke om nån sorts styrketräning efter springandet men jag tappar jämt skallen efter 25 min och tröttnar. Börjar tänka på middag, vila och lite fritid så jag avslutar och går och duschar  det är lite trist, för jag måste börja om med styrketräningen igen. Det behövs!
Men den halvtimme jag orkar är bättre än inget och lederna verkar hålla så bara det är ju en vinst i sig.
Nu är det kaffetime. Ska försöka få ihop ett inlägg om söndagens tur ikväll så vi hörs då!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar