söndag 15 maj 2016

Dagens plan:

Har tänkt mig ca 6 mil på racern. Om allt går bra. Det borde det! Ni ska få rutten sen, och nån sorts rapport.
-
Fick sånt löjligt sug efter vinterträningen på gymmet igår. Tänkte mig att "200kg i mark, det ska jag göra i vinter!" Så nu har jag ett mål med kommande vinterträning.
Har länge velat gå en sån introkurs hos A T Bergström för basövningarna Marklyft, Benböj och Bänkpress. Det får bli till hösten. Är inte helt novis där, men bättre går ju alltid att bli, och det är så många kilon som sitter i tekniken.
-
Var ut och gick igår innan Eurovision. Regn, kallt, jävligt. Egentligen inte kul nånstans men jag försöker inbilla mig att man blir starkare i dåligt väder. Kan man inte ta sig ut i dåligt väder utan sitter inne så dröjer det lång tid innan man når sina mål. Det är dessutom mycket skönare att komma hem när det är skitväder!
Man slår på musiken och maler på bara, ett steg i taget. Försöker hålla tempo med basbeatet. Det är så jag får lite fart överhuvudtaget. Man repeterar sina mantran i nån sorts meditativ ordning. Do it for the "Shit you got hot!" och Get ripped or die trying.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar