torsdag 15 september 2016

Vad f*n håller jag på med?

Hej

Vågen står still och jag surar lite över orsaken. Jag tränar väl?
Nja, knappt. Har inte tränat nånting den här veckan och jag är så extremt dåligt. Det är verkligen ingen höjdare att ha stopp-jobb på hemmaplan. Ingenting utanför jobbet fungerar då. Var och handlade häromdagen, köpte ägg. Det behövs ju. Bra protein etc, mättande. Ett 10-pack, som jag brukar köpa.
När jag kommer hem ser jag att jag inte ens rört paketet jag köpte sist. Så nu har jag jättemassor med ägg och det i sig är väl ingen grej, men saken att jag inte ens äter upp det jag köper. Köpte en sån där påse färdigsallad för ett tag sen som säkert blivit dålig nu, för jag inte ätit upp det.
Har ätit hamburgare 5 gånger sen förra lördagen. Helt idiotiskt, men nästan nödvändigt, av praktiska orsaker. Men det ska inte behövas, det borde gå att lösa med lite planering. Men jag blir lat. Ordentlig lat. Och kanske/E  är för lite motiverad?
Så är det nog.

Träningschemat jag gjorde som skulle vara så jävla tufft har det inte blivit något alls av. Jag cyklar och har spelat lite innebandy men det känns som att det är för många val för att jag ska hinna välja något. Jag vill göra allt, men duger inte till att planera in det, så då blir det knappt något alls istället.
Är jag inte tillräckligt motiverad för att få till det?
Så är det nog.

/E

1 kommentar: