torsdag 1 september 2016

Steppar upp mitt bloggingame.

Hola.

Har idag köpt mig en laptop. Den första jag äger på ungefär 8 år.
Tanken är att det ska bli enklare att skriva och hålla på med bilder.
Tidigare har jag bara jollat med en surfplatta och blåtandstangentbord och varje inlägg har nästan känts som ett måste. Så. Höj era förväntningar enormt nu så kanske jag infriar dom till hälften.

Har tränat skapligt bra den här veckan, om jag räknar med helgen. Hinner träna i morn med, sen är det långcykling både lördag och söndag. Båda cyklarna ska få komma ut. Har förresten bytt tillbaka från Merida-racern till Giant Defy´n jag hade först. Snyggare och jag satt bättre på den.

Skriver mer i morn efter spinningen när jag inte vill kräkas av trötthet.


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar