tisdag 6 september 2016

Så, hur går träningen?

Träningen alltså? 

Upplevde att jag tappade mycket av fysträningen under sommaren, för jag kommer inte ihåg att jag tränat något. 
Det är en nackdel, jag minns inget bakåt. Jag kommer knappt ihåg om det var en bra sommar vädermässigt. Jag vet att jag knappt gjort annat än cyklat, men jag kommer inte ihåg så mycket av det. Så därför kommer jag inte heller ihåg om jag gymmat nå. Har kört en del kettlebellpass, det vet jag. Sen blev det nog semester för instruktören, så då blev det uppehåll.

Hursom, nu är jag på väg tillbaka in på gymmet. Har tänkt göra ett par kettlebellpass i veckan, varvat med gym och spinning, och cykla ute när det känns kul typ, Eller när det är planerade turen med GCA eller så. Inte så mycket ensamcykling bara för att jag promt måste ut. Så var det mycket i sommar. Skrev ut mitt schema här förut, men har insett att det kommer inte funka. Mest för att jag inte har nån jävla aning om vad jag håller på med. Så jag ska be "min" PT göra ett upplägg åt mig att följa under hösten. 
Jag ska maila honom mina önskemål så lägger han upp ett schema eller vad man ska kalla det för hur jag behöver träna. 
Det blir nog effektivast så. Nog för att jag har tid att lägga på träningen, men att gnugga en jävla massa i onödan gör ju ingen glad om jag kan få bättre resultat på mindre tid med annan träning. 

Har stått ganska still i vikten med på sistone, så jag behöver göra något. Ändra något. Äta bättre och träna smartare, typ. 

Återkommer till det här i senare i under hösten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar