onsdag 22 juni 2016

Testo pesto manifesto


Hade en svag förhoppning om att kunna rasa mer i vikt inför Cykelvasan. Är helt och hållet anmäld nu, bytt namn på startplatsen osv. 
Jag får nog lägga dom planerna åt sidan. Har ätit åt helvete för dåligt i veckan redan och det har jag inte haft plats för om jag skulle gått ner det jag tänkt. Har däremot tränat skapligt bra med ett gympass inkl ca 9km pw, ett cykelpass med backintervaller och idag är det vila. Kommer inte ihåg när jag vilade senast, men det var nog inte så längesen. Hämtar ut mina landsvägsskor i morn, det blir intressant att prova dem, med nya pedaler och klossar. 

Har inte fått några svar på min senaste MR, ringde dem i veckan och fyllde på recept så passade på att fråga. Jag skulle få vänta med resultatet till att jag tagit nya blodprover, vilket blir inom 4 veckor. Kan inte minnas att dom gjort såhär förr, så om det beror på något extra eller inte vågar jag inte säga. Men vill man vara lite dramatisk kan man tänka sig att det har något med min fråga om ett grumligt högeröga att göra. Dom kanske väntar med att säga något till dom ser vad ett blodprov säger om storleken på knölen, men att dom redan sett att den ändrat form. 
Jag har ingen aning egentligen, men det var lite så mina tankar gick runt det i alla fall. 

Annars har veckan varit verkligen skit hittils. Så fort jag satt mig i bilen på morgonen har jag varit på dåligt humör, och det blir värre varje jävla minut på förmiddagen. Ibland håller det i hela dan, och ibland släpper det mitt på. Egentligen har det inte tillkommit någonting i mitt liv som skulle påverka, men för varje varv jag ältar allt blir jag argare och argare. Mer och mer bitter och besviken. 
Det var inte alls längesen jag tog testosteronet, så det bör ju inte vara brist på det. Har tidigare upplevt att jag är tvär-jälva-skitless sista veckan innan påfyllning annars. Så det är ju rimligtvis inte den bristen, men jag vet inte. 

Var ut med GCA och diverse på en riktigt pangrunda i Söndags, ska försöka skriva några rader om den med med nu är det fotboll och tvätt. 

/E 

1 kommentar: