onsdag 16 november 2016

Cykelstopp

Bild från en level-8 runda i somras. Man längtar knappt tillbaka. 

Hej hopp!

Har inte skrivit på ett tag ser jag. Har ingen bra förklaring mer än att saker kommer i vägen, och jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om när jag inte cyklar. Vill ni läsa om den andra träningen med?

Är inne på andra varvet med benpassen, mellantung vecka nummer 2 nu. Ökade med 5kg mot förra gången det var medeltung och det är väl tänkt att det ska fortgå så ett tag nu. Öka litegrann på alla nivåer till det kommer en platå. Och sen grisa sig igenom den och fortsätta uppåt.
Känslan är bra. Hade en sjukhelg för ett tag sedan med en del vila, och jag tror det tog skruv för jag har känt mig starkare sedan dess. Fysiskt i alla fall. Mentalt är det kaos med bökig input från alla jävla håll, men så länge jag orkar träna går det väl an. Eller nja, det är väl i och för sig en överdrift för det är knappt att träningen klarar av att hålla bort det numera. Men det ordnar sig antar jag, och det hade kunnat vara värre. Lite värre.

Har inte cyklat på jättelänge, och det beror att jag har varit duktig och mekat sönder min bakaxel. Vet inte var jag ska få tag i ny då LBS knappt hittar den som artikel i sitt sortiment. Blev erbjuden nytt hjul till bra pris, men det känns som att ett hjul med lösa lagerkulor är det sista jag behöver just nu. Fan vilket trams det var sist jag höll på med det.

Nåväl, nu ska jag äta upp gröten och dra iväg och gymma, sen är det innebandy ikväll. Kettlebells och tvätt i morn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar