tisdag 10 januari 2017

Vintern rasar ut bland våra fjällar!

Hej!

Plusgrader i Gävle idag. Dvs vår! Någon dag i alla fall. Men, det gör ju inte att jag ser mindre fram till Mallisresan för det. Jag har många runt mig som varit dit förr som berättar det ena och andra. Min pappa har besökt ön säkert 10 gånger nu och berättar massor, men trots det vet jag inte alls vad jag har att vänta mig. Jag vågar mig på en kvalificerad gissning tänker att det blir, Underbart. Men det blir säkert bättre än så.

Har bokat mig en Ultegrakittad Ridley som tjänstevapen under resan. Bara en sån sak. Kolfibercykel. Det blir något nytt. I värsta fall kommer jag gråta av att behöva bestiga min härk när jag kommer hem men det får vi hantera då. Först ska vi göra en sjuhelvetes massa höjdmeter på Mallorca. Jag kommer vara redo.

Ridley Fenix SL 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar